Regulamin

Rezerwacji i wynajmu

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:


Wynajmującym – należy przez to rozumieć Grekos Sp. z o.o. z siedzibą w Bojszowach(43-220), ul.Gaikowa 41A, NIP: 6462982851, REGON: 386118001, wpisaną do rejestru przedsiębiorcówprowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000842713


Najemca/Klient – należy przez to rozumieć osobę fizyczną albo prawną, posiadającązdolnośćdoczynności prawnych w rozumieniu Kodeksu cywilnego, będącą stroną umowy najmu ChatyGóralskiejLipowa na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych, będącej wdyspozycji GrekosSp. z o.o.

Dom – należy przez to rozumieć nieruchomość wraz z ogrodem, mieszczącą się wLipowej 34-324, ul.Mysłówek 30, określanej nazwą Chata Góralska Lipowa, szczegółowo opisanej w ofercie zamieszczonej na stronie internetowej www.chatagoralskalipowa.pl


Pozostałe wyposażenie domu – należy przez to rozumieć pozostałe wyposażenie oddaneNajemcywużytkowanie, będące elementami wyposażenia ogrodu w tym: beczki z wodą, jacuzzi, sauny, basenu,trampoliny, leżaków, mebli ogrodowych i pozostałych.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji i najmu Chaty Góralskiej Lipowa znajdującej się w Lipowej ul. Mysłówek 30, określanej w dalszej części jako dom
  2. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.chatagoralskalipowa.pl.
  3. Regulamin stanowi integralną część umowy najmu Chaty Góralskiej Lipowa na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych, zawartej pomiędzy firmą Grekos Sp. z o.o. zwanej Wynajmującym a Najemcą zwanym w dalszej części Klientem .
  4. Firma GREKOS Sp. z o.o., oświadcza, że na mocy umowy z właścicielem Chaty Góralskiej Lipowa, jest uprawniona do świadczenia usług najmu Klientom na pobyty czasowe w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
  5. W ramach umowy najmu, Wynajmujący zobowiązuje się przygotować oraz udostępnić dom wraz z ogrodem Klientowi, w zamian za ustalone wynagrodzenie.
  6. Klientowi znane jest umiejscowienie nieruchomości, w tym szczególności okoliczności dotyczące terenu. Klient zdaje sobie sprawę z niebezpieczeństw związanych z poruszaniem się po nierównym terenie nieruchomości i w trakcie jego użytkowania zobowiązuje się do zachowania szczególnej ostrożności.
  7. Dokonanie rezerwacji przez Klienta jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu oraz regulaminów korzystania z urządzeń i elementów wyposażenia, znajdujących się na terenie wynajmowanej nieruchomości- oddanych w użytkowanie klientowi na czas pobytu. Treści regulaminów zostały przesłane na adres mailowy Klienta oraz są dostępne do wglądu w domu.

Rezerwacje

  1. Klient ma możliwość dokonania rezerwacji domu poprzez:
    Portale internetowe z którymi Wynajmujący zawarł umowę pośrednictwa rezerwacji Chaty Góralskiej Lipowa. Proces rezerwacji może różnic się, w zależności od strony internetowej na której Klient znalazł ofertę. Szczegółowe zasady rezerwacji można znaleźć w regulaminach poszczególnych portali internetowych.
    kontakt telefoniczny
    Po sprawdzeniu dostępności Wynajmujący zaproponuje Klientowi warunki rezerwacji. Po zakończonej rozmowie telefonicznej Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji, umową, warunkami i regulaminem wynajmu. Po zapoznaniu się z przesłanymi dokumentami, Klient jest zobowiązany do wpłaty ustalonej kwoty zadatku w terminie do 48 h na numer konta bankowego podanego w umowie. Brak wpłaty w uzgodnionym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
    wysłanie wiadomości e-mail z zapytaniem o ofertę na adres chatalipowa@grekos.com.pl Wynajmujący po sprawdzeniu dostępności skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail w celu poinformowania go o możliwości i warunkach rezerwacji. Po zaakceptowaniu przez Klienta warunków rezerwacji, przedstawionych przez wynajmującego, Klient otrzyma na swoją skrzynkę e-mail potwierdzenie rezerwacji oraz umowę wraz z niniejszym regulaminem i pozostałymi regulaminami. Po zapoznaniu się z przesłanymi dokumentami, Klient jest zobowiązany do wpłaty ustalonej kwoty zadatku w terminie do 48 h na numer konta bankowego podanego w umowie. Brak wpłaty w uzgodnionym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
    Formularz kontaktowy na stronie internetowej
    Rezerwacji można dokonać przy użyciu formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej www.chatagoralskalipowa.pl W treści wiadomości należy podać preferowane daty pobytu, liczbę osób. Następne kroki wyglądają tak jak w powyższym podpunkcie dotyczącym rezerwacji za pomocą wiadomości e-mail.
  2. Dokonanie wpłaty zadatku jest traktowane jako potwierdzenie rezerwacji i jednoznaczne z zawarciem przez Klienta umowy najmu Chaty Góralskiej Lipowa.
  3. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji.

Zmiany rezerwacji oraz jej anulowanie

  1. Klient może dokonać zmiany rezerwacji tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym i za jego zgodą. W tym celu powinien skontaktować się z Wynajmującym za pomocą wiadomości e-mail.
  2. Klient, który skorzystał z oferty bezzwrotnej w przypadku anulowania rezerwacji zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji.
  3. Klient, który skorzystał z oferty innej niż bezzwrotna, zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 14 dni przed przyjazdem.
  4. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy nie jest możliwe korzystanie z Chaty Góralskiej Lipowa przez Klienta na skutek działania siły wyższej lub z przyczyn nie zależnych od Wynajmującego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Wynajmujący zwróci niezwłocznie klientowi cały wpłacony zadatek na konto klienta.
  5. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy lub w miarę możliwości do zaoferowania Klientowi innego terminu w przypadku, gdy nie jest możliwe korzystanie z Chaty Góralskiej Lipowa zarezerwowanej przez Klienta w następstwie sytuacji, w której w wyniku omyłki w tym samym terminie w zakresie tego samego obiektu zostały dokonane rezerwacje przez co najmniej dwóch Klientów. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Wynajmujący zwróci niezwłocznie klientowi cały wpłacony zadatek na konto klienta.
  6. Wszelkie reklamacje prosimy składać pod numerem telefonu +48 729 960 020 lub mailem: chatalipowa@grekos.com.pl – od momentu złożenia rezerwacji do czasu wymeldowania, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych

Warunki płatności

  1. Cena najmu jest ceną brutto i zostaje potwierdzona w umowie. Cena jest zależna od długości pobytu i ilości osób zdeklarowanych w zapytaniu o ofertę.
  2. Klient jest zobowiązany do opłacenia pozostałej kwoty za pobyt najpóźniej w dniu przyjazdu, podczas zameldowania, na wskazane w umowie konto bankowe.
  3. Wynajmujący zastrzega sobie prawo pobrania kaucji zwrotnej w wysokości 2000 PLN brutto – płatnej gotówką w chwili zameldowania, jako poczet na pokrycie ewentualnych szkód z winy Wynajmującego. Kaucja podlega zwrotowi po stwierdzeniu braku szkód i zniszczeń w wynajmowanym obiekcie oraz urządzeń rekreacyjnych znajdujących się na zewnątrz domu, oddanych do użytku Klienta, najpóźniej do 48h od zakończenia pobytu przez Klienta.
  4. Całkowita cena najmu uwzględnia: najem Chaty Góralskiej Lipowa, przygotowanie jej na pobyt, świeże ręczniki oraz pościel.
  5. Do całkowitej ceny najmu nie wlicza się opłat dodatkowych za zużycie prądu i sprzątanie końcowe oraz usługi, które mogą zostać naliczone na życzenie Klienta:
    • opłata za energię elektryczną w wysokości 0,50zł/kW, płatna w dniu zakończenia pobytu przez Klienta na podstawie bieżącego odczytu licznika dokonanego w jego obecności.
    • sprzątanie końcowe (400 zł)
    • przedłużenie pobytu (cena ustalana indywidualnie)
    • pobyt z małym psem (50 zł/doba)
    • drewno do kominka (40zł/taczka)
  6. Opłaty dodatkowe Klient uiszcza na miejscu w dniu wymeldowania.
  7. Wynajmujący wystawia fakturę VAT
  8. W przypadku zmiany terminu rezerwacji przez Klienta lub całkowitej rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, zadatek nie podlega zwrotowi.
  9. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Klienta z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.

Zameldowanie i wymeldowanie

  1. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu Klienta.
  2. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem.
  3. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do nie wydania kluczy Klientowi, który zachowuje się agresywnie ,stwarzając zagrożenie dla osób trzecich oraz mienia lub który jest pod wpływem alkoholu bądź środków odurzających.
  4. Odbiór Chaty Góralskiej Lipowa wraz z zdaniem kluczy w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony z Wynajmującym.
  5. Niewymeldowanie się przez Klienta do godziny 11.00 ostatniego dnia jego pobytu w Domu Góralskim Lipowa, skutkuje naliczeniem przez Wynajmującego opłaty za kolejną rozpoczętą dobę. Opłata ta nie stanowi jednak gwarancji przedłużenia pobytu Klienta.
  6. Za rzeczy prywatne, pozostawione przez Klienta w Domu Góralskim Lipowa, Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.

Warunki korzystania z Chaty Góralskiej Lipowa

  1. Klienci wynajmujący obiekt w okresie zimowym, w szczególności w czasie zalegania pokrywy śnieżnej lub bieżących opadów śniegu, zobowiązani są do poruszania się samochodami wyposażonymi w opony zimowe oraz stosowania łańcuchów śnieżnych na kołach. Od roku 2022 od 28 listopada decyzją Wójta Gminy Lipowa na ulicy Mysłówek obowiązuje nakaz używania łańcuchów śniegowych.
    Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dojechania do Chaty Góralskiej Lipowa z powodu nie dostosowania się do wymogu stosowania łańcuchów.
  2. Dokonując rezerwacji Chaty Góralskiej Lipowa, klient wyraża zgodę na rejestrowanie wizerunku w monitoringu wizyjnym znajdującym się na zewnątrz obiektu.
  3. Klient zobowiązuje się do korzystania z Chaty Góralskiej Lipowa wraz z wyposażeniem oraz elementów znajdujących się na terenie ogrodu oddanych w użytkowanie Klientowi, zgodnie z jego przeznaczeniem.
  4. Klient jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia Chaty, starannego zamykania drzwi wejściowych, drzwi balkonowych i okien przy każdorazowym opuszczaniu domu.
  5. Maksymalna liczba osób nocujących w Chacie Góralskiej Lipowa, musi być zgodna z liczbą osób zgłoszonych w momencie rezerwacji. W razie naruszenia tej zasady Wynajmujący ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostałego okresu rezerwacji, bądź żądać od Klienta dodatkowego wynagrodzenia w wysokości 1000 zł.
  6. Najemca nie może użyczać albo oddawać wynajmowanego domu w podnajem osobom trzecim.
  7. Wynajmujący akceptuje pobyt małych zwierząt za dodatkową jednorazową opłatą 50zł za dobę na terenie domu pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia tego faktu podczas rezerwacji oraz, że nie będą ooe zagrażały i przeszkadzały osobom mieszkającym w pobliżu. Najemca ma obowiązek sprzątania po zwierzęciu oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody spowodowane przez jego zwierzę.
  8. Zabrania się wprowadzania zwierząt do Chaty bez wcześniejszego uzgodnienia. W przypadku nie przestrzegania tego zakazu na Klienta zostanie nałożona kara pieniężna w wysokości 300 zł.
  9. Cena najmu nie obejmuje ubezpieczenia NW Klienta. Klient korzysta z wynajmowanego obiektu na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie mienia (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku swoim i trzeciej osoby), również za kradzież mienia Klienta w czasie całego pobytu, Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
  10. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za samochody pozostawione na miejscach parkingowych wyznaczonych dla klientów.
  11. Wynajmujący nie zapewnia opieki dzieciom i osobom dorosłym przebywającym na terenie wynajmowanego obiektu. Korzystanie z basenu, balii kąpielowej, sauny, znajdujących się na terenie domu i w obejściu oraz innego sprzętu do rekreacji udostępnianego przez Wynajmującego, dozwolone jest tylko na własną odpowiedzialność Klienta. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zdarzenia losowe, uszczerbki na zdrowiu i życiu Klientów.
  12. W Chacie Góralskiej Lipowa obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i papierosów elektronicznych oraz używania otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci.
  13. Przebywający na terenie Chaty Góralskiej Lipowa winien przestrzegać przepisów przeciwpożarowych, a w szczególności zabrania się: palenia grilla na balkonach i tarasach, wnoszenia do wnętrza łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu, rozpalania ogniska oraz używania otwartego ognia poza miejscem do tego przeznaczonym, używania i posługiwania się bronią sportową oraz pneumatyczną (np. wiatrówka)
  14. Na terenie Chaty Góralskiej Lipowa obowiązuje zakaz organizowania hucznych imprez, w tym wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W przypadku nieprzestrzegania tego zakazu na Klienta zostanie nałożona kara pieniężna w wysokości 500 zł.
  15. Cisza nocna obowiązuje od 22.00 – 7.00 W przypadku gdy Klient w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Wynajmujący ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostałego okresu rezerwacji.
  16. W przypadku konieczności interwencji Policji, lub innych służb z winy Klienta zostanie nałożona kara pieniężna w wysokości 500 zł.
  17. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, Internetu.
  18. Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym specjalnie do tego celu miejscu lub innym wskazanym przez Wynajmującego. Zabrania się mycia pojazdów samochodowych na terenie posesji.
  19. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłaszać natychmiast do Wynajmującego. Brak uwag ze strony Klienta co do takich uszkodzeń w ciągu 2 godz. po otrzymaniu kluczy oznacza, że Klient nie ma zastrzeżeń co do całego wynajmowanego domu ,a wszystkie urządzenia i meble znajdujące się w Chacie oraz sprzęt rekreacyjny udostępniony Klientowi są sprawne w dobrym stanie.
  20. Klient nie ma prawa bez wcześniejszej zgody Właściciela obiektu dokonywać jakichkolwiek napraw ani czynić jakichkolwiek zmian ustawienia sprzętu i umeblowania w wynajmowanym domu. O konieczności dokonania napraw Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Wynajmującego. Klient zobowiązany jest do utrzymywania porządku na terenie obiektu, a także do zwrotu domu w stanie zastanym.
  21. Klient zobowiązany jest udostępnić wynajmowany obiektu osobom wskazanym przez Wynajmującego w celu usunięcia awarii oraz w innych uzasadnionych przypadkach, w szczególności w celu zapobieżenia uszkodzeniu lub zniszczeniu domu bądź jego wyposażenia.

Odpowiedzialność za szkody

  1. Klient zobowiązany jest do pozostawienia po swoim pobycie domu w wstanie niepogorszonym w stosunku do stanu z dnia, w którym odebrał klucze.
  2. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wynajmowanym obiekcie w trakcie jego pobytu. Dotyczy to również szkód powstałych na pozostałym wyposażeniu domu w tym, bali/jaccuzi kąpielowej, saunach, basenie oraz sprzęcie rekreacyjnym. Klient wyraża zgodę, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt. Właściciel może w tym celu dysponować pobraną od Najemcy kaucją , a w przypadku gdy szkoda przewyższy wartość kaucji Klient zobowiązuje się do uregulowania różnicy w gotówce.
  3. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego (tel. 503121028) o wszelkich usterkach, które powstały w wynajmowanym obiekcie w czasie jego pobytu.
  4. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Wynajmującego o wszelkich roszczeniach osób trzecich, będących konsekwencją zaistniałych szkód.
  5. W przypadku zgubienia kluczy od Chaty, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 300 zł/szt.

Przetwarzanie danych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GREKOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bojszowach (43-220), ul. Gaikowa 41A, NIP: 6462982851, REGON:386118001, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000842713, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych;.

Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest pisemnie pod adresem siedziby Administratora lub mailowo pod adresem biuro@grekos.com.pl.

Pani/Pana dane osobowe zawarte w korespondencji są przetwarzane przez nas w celu prowadzenia kontaktów biznesowych związanych z zawartymi umowami lub w celu ich zawarcia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Niektóre Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu ustalania, dochodzenia, egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowym (podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Dodatkowo, zgodnie z przepisami prawa dane osobowe będą przetwarzane dla celów podatkowych i rachunkowych.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas współpracy, a po jej zakończeniu mogą być przetwarzane przez czas odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może ponosić administrator i jakie mogą być ponoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej — 3 lata.

Dane mogą być udostępniane firmom świadczącym na rzecz Administratora i usługi obsługi IT Dodatkowo informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

Monitoring wizyjny stosowany jest w celu ochrony mienia oraz zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa fizycznego obiektu i systemów, w których przetwarzane są informacje będące w posiadaniu Administratora oraz, w których przechowywane są urządzenia do ich przetwarzania.

Zgodnie z przepisami przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia procesu komunikacji.

Administrator nie zamierza korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji w procesie komunikacji.

Monitoring wizyjny

  1. Administratorem systemu monitoringu wizyjnego w obszarze obiektu przy ul. Mysłówek 30 w miejscowości Lipowa, jest GREKOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bojszowach (43-220), ul. Gaikowa 41A, NIP: 6462982851, REGON: 386118001, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000842713, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych.
  2. Monitoring wizyjny stosowany jest w celu ochrony mienia oraz zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa fizycznego obiektu i systemów, w których przetwarzane są informacje będące w posiadaniu Administratora oraz, w których przechowywane są urządzenia do ich przetwarzania.
  3. Dane osobowe (w postaci wizerunku) przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  4. Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do dostępu do danych osobowych oraz ograniczenia ich przetwarzania.
  5. Zapisy z monitoringu wizyjnego przechowywane są przez okres do 3 miesięcy.
  6. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest pisemnie pod adresem siedziby lub mailowo pod adresem: biuro@grekos.com.pl
  7. Odbiorcami zapisów z monitoringu wizyjnego poza uprawnionymi pracownikami będą firma świadcząca usługi obsługi IT i inne podmioty wyłącznie uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  8. Osobie zarejestrowanej przez system monitoringu wizyjnego przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego — Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Postanowienia końcowe

  1. Klienci mogą zapoznać się z obowiązującym Regulaminem na stronie internetowej www.chatagoralskalipowa.pl Regulaminy są także dostępne w wynajmowanym domu w wyznaczonym miejscu.
  2. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian Regulaminu w dowolnym terminie, o czym Klienci zostaną poinformowani poprzez udostępnienie treści Regulaminu na stronie internetowej.
  3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem wskazanym w treści Regulaminu, a w przypadku braku takiej wzmianki, w dniu udostępnienia treści Regulaminu na stronie internetowej.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15 listopada 2023r.